piątek, 13 lipca 2012

Rozdzial 7

Juz gdy wstalam szybko sie ogarnelam , umylam, uczesalam, zalatwilam, zjadlam sniadanie
spojrzalam na zegarek i byla 8.31 pomyslalam o kurde przeciez dzisiaj na tvn jest wywiad z
Robertem Lewandowskim, chwycilam szybko za pilot i wlaczylam DD TVN akurat
sie zaczynalo . Szybko wzielam komorke i napisalam sms Sylwii " Spisz ? Wstawiaaj Robert
w telewizji na TVN. Wstaawaaj, ja juz od 7.00 na nogach . A Ty ? SPisz ."
Naszczescie szybko odpisala " dzieki ze mnie obudzilas, bo spalam . Naprawde jest ?
Juz wlaczam " Nie stety wspomnial o swoim slubie z ta, ta " anna"
Ale jak ja kocha ? To co ja zrobie .. W wywiadzie powiedzial ze docenia swoje fanki  i ze
bedzie w Szczecinie .. Co za ironia losu ja przyjezdzam ze Szczeciina do Warszawy , zeby sie uczyc ale tez bo najczesciej sa jakies spotkania w Warszawie z "lewym" , to on nagle przyjezdza do Szczecina ? Wkurzylam sie, nie powiem ze nie, ale zadzwonila do mnie Sylwia
- No hej stara, dzieki ze mnie obudzilaas .
- Nie ma za co. Hehe , ale zrobilam to zebys sb obejrzala - smiejac sie powiedziala
- Ale nie , na serio dzieki , ale Ty jestes ze Szczecina nie ?- zapytala
- No , a co ?
- No bo powiedzial ze przyjezdza do Szczecina , a tylko chyba raz tam byl na otwarciu orlika
- Wieem , co za ironia losu .- wkurzona powiedziala
- Eii, ja koncze przed chwila mama mi zaladowala konto, i sie wkurzy ze cale rogadalam
 wiec koncze papapa, a i spotkamy moze na zlotych tarasach, co ? . - zakonczajac rozmowe
-Okeey, papa a i o 13.00 - powiedzialam
Szykowalam  siie godzina , musialam wyprostowac wlosy, i przebrac sie .. Poniewaz
bylo dzisiaj 26 stopni zalozylam fioletowa sukienke na ramiaczkach i fioletowe japonki
Powiedzialam babci ze ide z kolezanka na zakupy, wyszlam , podeszlam do kiosku i kupilam bilet , pozostalo tylko czekac na autobus ..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Fajnee ?
Zachecaam daleej do czytania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz