sobota, 14 lipca 2012

Rozdzial 10

Od razu gdy wstalam przypomnialo mi sie ze mialam  codziennie dzwonic do mamy,
chwycilam za komorke i wykonalam polaczenie ..
- Halo mama ?
- Nie, Magda , mama poszla do sklepu i zostawila telefon, a co sie stalo 
  ze dzwonisz ?- zdziwiona zapytala
- Nie nic, albo stalo sie, nie  zgadniesz ...- krzyknelam .
- No co ?- zapytala
- Poznaalam ..- nie dokonczylam
- Kogo ? Lewandowskiego ? Haha- zazartowala
- No wlasnie, tak , poznalam go ..-poczulam ulge
- Yhyy , takie smiecie mozesz swoim kolezanka wciskac , a nie mi- powiedziala 
- No na serioo .. Dobra jak mi nie wierzysz to nie wierz, a ja koncze papa .
- No papa -rozlaczyla sie
Nie wiem czemu ale Magda mi nie wierzyla ze go faktycznie poznalam przeciez nigdy nie kłamałam
i   nie miala bym powodu zeby ja oklamywac .. Pomyslalam sobie " jeszcze zobaczy kto tu mowi prawde".
Gdy spojrzalam na zegarek byla 10.10, musialam sie szybko wyszykowac boo zaraz przychodzi  Sylwia .
Ubralam sie w zwykla biala koszulke z nike , rurki i biale buty za koste z nike . Uczesalam, wyprostowalam wlosy, umylam zeby i nałożyłam siebie tonik oczyszczajacy na twarz, luknelam na zegarek ,byla juz 11. 07 
, a Sylwii nie bylo . Babcia musiala wyjsc do sklepu,  po chwili zadzwonil dzwonek do drzwi , pomyslalam ze to Sylwia . Gdy otworzylam drzwi zobaczylam mega bukiet róż , pomyslalam ze to raczej pomylka .. Chwycilam je w reke , kolejny dzwonek do drzwi szybko je otworzylam i ujrzałam Sylwie ..
- Skad masz te kwiaty - zapytala zdziwiona
- No wlasnie nie wiem .- rzeklam
- Eii, a moze zobacz czy w bukiecie nie ma zadnej karteczki .
- Okeey .- powiedziala wkladajac reke w kwiaty 
- i Co ? - zapytala 
- Chwilaa. o jeest !- krzyknelam
Na karteczce bylo napisane " Dla Natalii . Twoj tajemniczy wielbiciel. ". Długo z Sylwią zastanawiałyśmy się kto to może być i nikt nam na myśl nie przychodził . Ponieważ nie znalysmy nikogo z tej okolicy oprócz Roberta . 
Myslałyśmy , myslalysmy az nagle kolejny dzwonek do drzwi , gdy otworzylam je ujrzalam Roberta ... 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moglibyscie lajkowaac ? Bylabym bardzo wdzieczna




http://www.facebook.com/pages/Jarasz-mnie-Robercie-/217817635008263


1 komentarz:

  1. Kurcze skończyło się na tak ciekawym momencie:D. Kiedy ciąg dalszy.? :)

    OdpowiedzUsuń