poniedziałek, 9 lipca 2012

Rozdzial 4

Gdy wsiadlam do pociagu  kolo mnie usiadla jakas dziewczyna , wygladala na 17 lat
- Wolne tu, mozna  ?- zapytala
-Tak, oczywiscie, prosze - powiedzialam
- A Ty gdzie jedziesz ?- zapytala
- Ja ? Jade do Warszawy - odpowiedzialam
- A cemu akurat tam ? - zapytala po raz kolejny
- Musisz zadawac tak duzo pytan ? Bede tam sie uczyc, a Ty gdzie jedziesz ? - zapytalam
- Rowniez do Warszawy, ide tam na technikum gastronomiczne .- powiedziala
-Aha, a tak wgl jestem Natalia - podajac jej reke
- Ja Sylwia, milo mi , ile masz lat ?-zapytala
-17 lat skonccze w styczniu, a Ty ?
- Hah, o lol tak samo - odpowiedziala zdziwiona
Nie wiem czemu ale nie powiedzialam jej wtedy ze tez ide do technikum gastronomicznego...
Rozmaawialismy o wszystkim , az nagle :

- lubisz Roberta Lewandowskiego ? -zapytala usmiechajac sie
- Kolejna. Tak ja go kocham. Haha- rzeklam
-Ty tez ? To wreszcie mamy wspolny temat- podekscytowana powiedziala
-tak ja tez .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz