poniedziałek, 9 lipca 2012

Rozdzial 3

Juz gdy wstalam poszlam do toalety, nastepnie do lazienki , wzielam prysznic, ubralam w fioletowa koszulke na ramiaczkach , rurki i fioletowe conversy, uczesalam wlosy, i wyprostowalam , az wkoncu umylam zeby . Gdy poszlam sie pakowac , zapakowalam do walizki moj zeszyt o Robercie Lewandowskim <3 , az nagle uslyszalam dzwiek wolajacy mnie . Gdy zeszlam na dol zobaczylam ze mama mnie wolala zebym zjadla sniadanie . Gdy zjadlam, bylam juz spakowana , mama  zadzwonila po taksowke  poniewaz za godzine  mialam pociag . Pozegnalam sie z siostra , z psiakiem, i z Magda przyjaciolka mojej mamy .

- O mamo patrz przyjechala juz taksowka !- krzyknelam
- Widze , wzielas juz wszystko ?- zapytala mama
- Tak, jedziemy ?
-jedziemy .

Zeszlismy na dol , taksowska juz czekala, gdy wchodzilam do taksowki upadl mi zeszyt z " lewym "

- Ty lubisz Roberta ? -zapytal mlody przystojny taksowkarz .
- Roberta ? To pan jest z nim na "ty" ?- zaqpytalam zdziwiona
- Tak jestesmy na"ty" , znamy sie od bachora , hah .Jak chcesz to masz tu jego adres -powiedzial podajac mi kartke
- Tak, no jasne ze chcem . Dziekuje bardzo - rzeklam

Gdy taksowkarz zawiozl mnie i moja mame na dworzec , pozegnalam sie z nia , i powiedziala ze mam codziennie do niej dzwonic . Gdy wsiadlam do pociagu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz